σ΄αυτό το ιστολόγιο δημοσιεύονται διάφορες ιδέες, εργασίες και δραστηριότητες που αξιοποιούν παιδαγωγικά τα υπολογιστικά εργαλεία στα μαθήματά μας (έκτη δημοτικού)

επιστροφή στο "μάθε παιδί μου γράμματα"

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

το ποδήλατο των ονείρων μου...

κάπου άκουσα για μια ποδηλάτισσα... πλάι στη θάλασσα...
λέτε να είναι το μαγισσάκι μας;



Πώς φαντάζεσαι την ποδηλάτισσα;

Ας σημειώσουμε τις λέξεις που ακούγονται στο ποίημα του Ελύτη κι έχουν σχέση με το ποδήλατο για να γράψουμε μετά τη δική μας περιγραφή... για το ποδήλατο των ονείρων μας...

...αφού ακούσουμε το ποδήλατο πρώτα να μας αφηγείται την ιστορία του...

ποδήλατο

16 σχόλια:

Ελένη Μπέη είπε...

Κυρία, κυρία...
ωραία η ιστορία του ποδηλάτου. Σ' εκείνα τα penny-farthings πώς στο καλό ανέβαιναν; Μπα, καλύτερο είναι το δικό μου ποδήλατο.

κ.Τζούλια είπε...

Νερένια μου
και τα παιδιά ξετρελάθηκαν με την ιστορία του ποδηλάτου σήμερα...
Ειδικά με το penny-farthing...

τυχερή που ζεις σε μια πόλη που μπορείς να απολαμβάνεις όμορφες ποδηλατάδες...

την καλησπέρα μας στην όμορφη Καλαμάτα

Ελένη Μπέη είπε...

Εδώ ξετρελάθηκα εγώ...
Θα μου μάθεις πώς λειτουργεί εκείνο το πλαίσιο που είχες την ιστορία του ποδηλάτου; Δεν το έχω ξαναδεί.

Όσο για την Καλαμάτα, συμβαίνει το εξής παράδοξο: ενώ είναι μια πόλη όπου θα μπορούσε να είναι η χαρά του ποδηλάτη, δεν έχει ποδηλατοδρόμους. Για την ακρίβεια πέρσι κατασκευάστηκαν δεν ξέρω πόσα χμ. ποδηλατοδρόμου. Δηλαδή ζωγραφίστηκαν οι κίτρινες λωρίδες που θα όριζαν τους ποδηλατοδρόμους. Ξοδεύτηκε ικανό χρηματικό ποσό... έτσι οι λωρίδες ζωγραφίστηκαν άψογα και είναι πολύ ευθύγραμμες... έτσι διευκολύνουν πολύ το παρκάρισμα των αυτοκινήτων. Ευτυχώς υπάρχει η διαδρομή του παραλιακού δρόμου, αλλά είναι πολύ επικίνδυνη η κίνηση των ποδηλατών πλάι στους οδηγούς, γι' αυτό και προτιμάνε το πεζοδρόμιο.

κ.Τζούλια είπε...

η Καλαμάτα είναι μια από τις πόλεις που αγαπώ... συνηθίζω να κατεβαίνω για το φεστιβάλ χορού τον Ιούλιο και γενικά την επισκέπτομαι συχνά.(αυτές τις μέρες να φανταστείς είναι ο γιος μου εκεί για αγώνες τένις).
Λοιπόν αυτό που είδες είναι μια απλή παρουσίαση powerpoint που έφτιαξα, κι επειδή ο blogger δεν σου δίνει τη δυνατότητα να την ανεβάσεις κάνεις το εξής:
1) Πας στο www.scibd.com
2) Δημιουργείς έναν λογαριασμό -δωρεάν-(sign up)
3) Φορτώνεις εκεί την παρουσίαση ή το έγγραφο ή το pdf (upload) και
4)σου δίνει έτοιμο τον κώδικα (embed) τον οποίο αντιγράφεις και επικολλάς στην ανάρτησή σου.

Αυτά... αν δεν κατάλαβες κάτι ή σου δημιουργηθεί πρόβλημα στείλε μου email ή μιλάμε τηλεφωνικά..

φιλιά στην όμορφη Kαλαμάτα

Ελένη Μπέη είπε...

Α, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που έκανες τον κόπο. Αυτό θα μου φανεί σίγουρα χρήσιμο. Να 'σαι καλά!

Βαγγέλης είπε...

μου άρεσε πολύ η ιστοσελίδα της τάξης μου

ΜΑΡΙΑ - ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ ΜΕ ΜΑΚΡΙΑ
ΞΑΝΘΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΑΝΑ ΜΑΤΙΑ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ είπε...

ΚΥΡΙΑ ΤΖΟΥΛΙΑ
Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ
ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.

Νικολας είπε...

η ιστοσελιδα της ταξης μου ειναι πολυ ενδιαφερουσα

κωνσταντινα/ελενα/νατασσα/σπυρος είπε...

Η ποδηλατισσα ειναι ενα πολυ ομορφο τραγουδι που με μαγεψε.

BOXER είπε...

ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΣΤ΄ΤΑΞΗ ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟ-
ΛΥ ΩΡΑΙΑ.

γιωγακι είπε...

η ιστοσελιδα της ταξης μου ηταν πολυ ωραια

γιωγακι είπε...

η ιστοσελιδα της ταξης μου ηταν πολυ ωραια

ΑΡΚΟΥΔΟΣ είπε...

O AΡKOYΔΟΣ ΜΠΡΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΠΡΟΥΣΑΙΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΣΚΩΤ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ.

κ.Τζούλια είπε...

Παιδιά καταφέρατε να κάνετε σήμερα το πρώτο σας σχόλιο στο ιστολόγιό μας. Ελπίζω αυτό το όμορφο μπλογκάκι να γίνει ένα εργαλείο διαλόγου και επικοινωνίας μεταξύ μας, αλλά και μεταξύ άλλων σχολείων, παιδιών και ανθρώπων.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ είπε...

ΚΥΡΙΑ ΤΖΟΥΛΙΑ
ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΑΘΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ
ΣΤΗΝ ΙΣΤΙΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ