σ΄αυτό το ιστολόγιο δημοσιεύονται διάφορες ιδέες, εργασίες και δραστηριότητες που αξιοποιούν παιδαγωγικά τα υπολογιστικά εργαλεία στα μαθήματά μας (έκτη δημοτικού)

επιστροφή στο "μάθε παιδί μου γράμματα"

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

Πηγές ενέργειας...

Θα αναρρωτιέστε σίγουρα τι σχέση έχει το μαγισσάκι με τις πηγές ενέργειας... Κι όμως ... το μαγισσάκι από το σύντομο πέρασμά του στη γη, απέκτησε περιβαλλοντολογική συνείδηση... Αμέσως αντιλήφθηκε τον παράλογο τρόπο που εμείς οι άνθρωποι εκμεταλλευόμαστε τους φυσικούς πόρους και αποφάσισε να δράσει... Μας έθεσε απαράβατο όρο για να μπορέσουμε να το πλησιάσουμε να μελετήσουμε καλά τις πηγές ενέγειας, δίνοντας έμφαση στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, γιατί εκεί βρίσκεται  όλο το μυστικό της δυστυχίας στον πλανήτη μας...
Α... και κάτι ακόμη...προχτές μου είπε από τη συννεφοδιάσκεψη που είχαμε πως εκτός από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εντόπισε στην e-τάξη μας και ανανεώσιμες (ανεξάντλητες) πηγές φασαρίας. Τι να εννοούσε άραγε;;;


(Έλενα, Νατάσσα και Άννα Μαρία)


(Κωνσταντίνα Φ. Ελένη και Μαρία)


(Νικόλας και Βαγγέλης)



(Σπύρος Τρ. και Γιώργος)







(Σπύρος Τσ. και Γρηγόρης)



6 σχόλια:

Σπυρος Τρ. είπε...

Οι εργασίες που κάναμε μας πήραν πολλή ώρα αλλά ανταμηφθήκαμε με αυτούς τους ωραίους εννιολογικούς χάρτες

μαρια είπε...

Η εργασια που καναμε σημερα ηταν ενδιαφερουσα γιατι μαθαμε καπια πραγματα που δεν τα ειχαμε ξαναδει για τη σημασια της ενεργειας.

BOXER είπε...

ΕΜΕΝΑ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΗΤΑΝ
ΩΡΑΙΑ.ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η
ΚΑΘΕ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.

ΕΛΕΝΗ είπε...

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΑ ΤΖΟΥΛΙΑ

KOSTANTINAF@1 είπε...

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ.

κ.Φωτεινή είπε...

Mπράβο παιδιά για τις ωραίες εργασίες! Με αυτούς τους ωραίους εννοιολογικούς πίνακες που φτιάξατε δεν πρόκειται να ξεχάσετε ποτέ τις πηγές ενέργειας.