σ΄αυτό το ιστολόγιο δημοσιεύονται διάφορες ιδέες, εργασίες και δραστηριότητες που αξιοποιούν παιδαγωγικά τα υπολογιστικά εργαλεία στα μαθήματά μας (έκτη δημοτικού)

επιστροφή στο "μάθε παιδί μου γράμματα"

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

ένα... τεστ... διαφορετικό

Λοιπόν παίδες, έχω καλά νέα για σας! Διάβαζα ένα άρθρο στην εφημερίδα και με έπιασαν οι ενοχές, γιατί λέει πως τα παιδιά των ελληνικών σχολείων είναι οι πιο σκληρά "εργαζόμενοι" μαθητές στην Ευρώπη. Εκτός από τη δουλειά στο σχολείο, έχετε και δουλειά (κυρίως γράψιμο) στο σπίτι. Και δυστυχώς εμείς οι μεγάλοι το ξεχνάμε συχνά γιατί πάνε πολλά χρόνια από τότε που υπήρξαμε παιδιά. Έτσι λοιπόν έκανα την αυτοκριτική μου γιατί πολλά τεστ μαζεμένα πέσανε τελευταία... και είπα το επαναληπτικό τεστ της Φυσικής της Τετάρτης για τις ενότητες "Έμβια- Άβια" και "Οικοσυστήματα" να γίνει προφορικά! Και μάλιστα με τη μορφή παρουσίασης. Ετοίμασα λοιπόν δέκα διαφάνειες για σας κι εσείς θα τις παρουσιάσετε στην τάξη με το δικό σας τρόπο. Προσοχή όμως! Όπως ήδη διαπιστώσατε κι εσείς θέλει πολύ εξάσκηση ο προφορικός λόγος... Γι΄αυτό προπονηθείτε γερά! Πριν το παρουσιάσετε στην τάξη, μια πρόβα στον καθρέφτη ή στους γονείς σας είναι ότι πρέπει!
Χρησιμοποιήστε τις ειδικές λέξεις (ορολογία), πάρτε ύφος μικρού επιστήμονα... και όλα θα πάνε καλά...

οικοσυστήματα

6 σχόλια:

ΛΙΛΑ είπε...

Καλημέρα Τζούλια,
Μήπως να βγάλεις τις διαφάνειες σε πολλά αντίτυπα, για να τις μοιράσεις και σε κάποιους άλλους;

Να έχετε μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!

Σπύρος Τσ. είπε...

Γεια σας κυρία Τζούλια.Δε νομίζετε ότι αυτό το τεστ είναι λιγάκι δύσκολο, δεν ξέρω αν τα καταφέρω στα προφορικά. αλλά λένε το μάτι δειλό, αλλά το χέρι τολμηρό

κ. Τζούλια είπε...

Λίλα μου σ΄ευχαριστούμε πολύ που μας ενθαρρύνεις και παρακολουθείς τις δραστηριότητές μας! καλό βράδυ

κ.Τζούλια είπε...

Σπύρο μου, ναι όντως δεν είναι εύκολο να παίρνεις το ρόλο ενός επιστήμονα και να παρουσιάζεις κάτι... αλλά όπως πολύ σωστά είπες με την παροιμία, όλα μπορούμε να τα καταφέρουμε αν προπονηθούμε. εξάλλου γι΄αυτό είμαι εγώ, να σας βοηθήσω να μάθετε να το κάνετε κι αυτό, γιατί γλώσσα δεν είναι μόνο ο γραπτός λόγος, αλλά και ο προφορικός. Καλή σου νύχτα

IZA είπε...

Τζούλια μου, πολύ καλή η ιδέα. Απ' ότι διάβασα στο σχόλιο του Σπύρου, τον φοβίζει η ιδέα του προφορικού τεστ. Δεν είναι ο μόνος. Και τους δικούς μου μαθητές θα φόβιζε ,ακόμα κι εμένα την ίδια. Δυστυχώς έχουμε μάθει να δίνουμε συνεχώς γραπτές εξετάσεις και δεν έχουμε αναπτύξει όσο πρέπει τον προφορικό λόγο. Αν παρατηρήσουμε γύρω μας θα δούμε ότι σ' αυτόν τον τομέα, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Μιλάμε συνεχώς στην τάξη, χωρίς να προσέχουμε ιδιαίτερα τι λέμε και πώς το λέμε. Πρέπει να δώσουμε περισσότερη προσοχή στο λόγο μας.

Κωνσταντίνα είπε...

Κυρία Τζούλια
η εργασία που κάναμε ήτανε ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ
μου άρεσε πολύ όπως και στα άλλα παιδία.Για αυτ΄πρέπει να είστε σίγουρη!
Καλό Σαββατοκύριακο!